FANDOM

Eroare în script Lipnița este o comună în județul Constanța, Dobrogea, România.

Caracteristici generale Edit

Comuna Lipnița, situată în sud-vestul județului la o distanță de 104 km de municipiul Constanța și la 40 km de Călărași. Are următoarele vecinătăți: la nord-est comuna Oltina și orașul Băneasa, la sud-est Bulgaria, la sud-vest comuna Ostrov. Are o suprafață totală de 18,411 km² și o populație de 3.793 locuitori (2002).

Comuna Lipnița este așezată într-o zonă deluroasă, cu relief de podiș caracteristic platformei Dobrogei dunărene.

Rețeaua hidrografică a comunei este reprezentată de fluviul Dunărea și lacul Iarmac.

În componența comunei sunt șapte sate: Lipnița – satul de reședință, Canlia, Carvăn, Coslugea, Cuiugiuc, Goruni și Izvoarele.

Față de reședinta comunei, celelalte localități componente se găsesc la o distanță cuprinsă între 5 km (satul Goruni) și 16 km (satul Cuiugiuc).

Drumul național OstrovConstanța DN3 asigură legătura cu municipiul Constanța. Cea mai apropiată stație feroviară este la Cobadin, situată la 64 km.

Comuna are o economie agrară și dispune de o suprafață agricolă de 13.928 ha, din care 9.234 ha suprafață arabilă, 3.483 ha pășuni, 1.211 ha vii și livezi.

Fondul forestier deține 2.300 ha, din care 1,5 ha proprietate privată, iar restul este în proprietatea Ocolului Silvic Băneasa.

Note Edit

Format:Ciot-ro-ct Format:Comune-Constanța

Also on FANDOM

Random Wiki