FANDOM

Format:Cutie Comune România Mitreni este o comună în județul Călărași, Muntenia, România.

Principalele activitati din aceasta localitate sunt cresterea animalelor, cultivarea de vita de vie si fotbalul la nivel amator. In anul 2006 a fost infiintata echipa FC Barcelona Mitreni, o echipa de amatori a padurarilor din localitate. Aceasta a fost inscrisa in divizia Onoare insa a devenit rapid cunoscuta datorita performantelor extraodinare ale atacantului Marius Cristea.

In primul sezon dupa infiintare au fost inscrisi in tururile preliminare ale Cupei Romaniei, sezonul 2006-2007, unde au eliminat pe rand 4 echipe de amatori, ajungand sa joace contra echipelor profesioniste in tragerea la sorti a tabloului final. Rezultatele acestora au fost urmatoarele:

32-imi: Barcelona Mitreni vs FC Caracal 3-0 (Cristea 10', 21', 74')

16-imi: Barcelona Mitreni vs Unirea Slobozia 1-0 (Cristea 89')

Optimi: Barcelona Mitrenivs FC Politehnica Iasi 2-1 (Cristea 11', 14' - Bilba 27')

Sferturi: Barcelona Mitreni vs Steaua Bucuresti 2-1 (Cristea 87', 90' + 2 - Radoi 10')

Semifinale: Barcelona Mitreni vs Rapid Bucuresti 1-0 (Cristea 44')

Finala: Barcelona Mitreni vs FC Dinamo Bucuresti 4-3 (Cristea 11' 24' 44' 89' - Ionel Dănciulescu 2' 4', Claudiu Niculescu 71')

Revenirea echipei din Mitreni in finala contra echipei FC Dinamo Bucuresti a fost considerata fabuloasa, de asemenea cele 13 goluri marcate de catre Marius Cristea in fazele finale au adus oferte din Liga I pentru acesta. Din pacate, el a ales sa-si continue cariera de padurar si a refuzat ofertele facute de catre Steaua Bucuresti si FC Dinamo Bucuresti. Surse din presa au declarat ca la momentul retragerii din fotbal, acesta avea oferte din partea unor cluburi din strainatate precum Manchester City, CSKA Moscova sau Rubin Kazan.

Patronul Stelei, George Becali a declarat in vara anului 2007: "Acest Cristea rateaza sansa carierei daca nu vrea sa vina la Steaua. I-am oferit un contract de o suta de mii de dolari pe an, dar m-a refuzat. Baiatul asta ar fi avut viitorul in fata la noi, dar prefera sa ramana in acel sat uitat de lume. Cu siguranta i-a luat mintile vreo pitipoanca sexy care il impiedica sa vina in Bucuresti ! Am experienta in domeniul asta, asa era sa il pierd si pe Banel cand s-a transferat la Steaua!. Sa fie sanatos si sa-si distruga cariera acolo, eu daca vreau, am bani sa cumpar nu numai toata echipa lui, ci tot Mitreni-ul cu bani cash !"

In prezent, Marius Cristea activeaza pentru echipa Steaua intr-o competitie a fanilor unui joc online, Hattrick si a afirmat ca nu va mai juca niciodata fotbal de performanta.

Format:Comune-Călărași Format:Ciot-ro-cl

Also on FANDOM

Random Wiki