FANDOM

Eroare în script Produlești este o comună în județul Dâmbovița, Muntenia, România, formată din satele Broșteni, Costeștii din Deal și Produlești (reședința).

Așezare Edit

Comuna se află în partea central-sudică a județului și este străbătută prin partea sa sudică de șoseaua națională DN7 ce leagă București de Pitești și din care se desprinde șoseaua județeană DJ721 care leagă comuna de Târgoviște.

Istorie Edit

La sfârșitul secolului al XIX-lea, comuna făcea parte din plasa Bolintinu a județului Dâmbovița și era compusă din aceleași sate ca și astăzi: Produlești, Broșteni și Costeștii din Deal, cu o populație totală de 1700 de locuitori. În comuna Produlești funcționau trei biserici și o școală.[1]

În 1925, comuna era inclusă în plasa Titu și avea în compunere doar satele Broșteni și Produlești, cu 1700 de locuitori, satul Costeștii din Deal fiind trecut la comuna Costești.[2]

În 1950, comuna a trecut în subordinea raionului Titu din regiunea București. În 1968, a revenit la județul Dâmbovița, reînființat, în structura actuală.[3][4]

Note Edit

Format:Comune-Dâmbovița Format:Comuna Produlești, Dâmbovița

en:Produleşti it:Produleşti nl:Produlești pt:Produleşti uk:Продулешть (комуна) vi:Produlesti vo:Produleşti

Also on FANDOM

Random Wiki