FANDOM

Format:Verificare

Format:Cutie Comune România

Sărulești este o comună din județul Călărași, Muntenia, România.

Scurt istoric Edit

Prima atestare istorică a comunei Sărulești datează din anul 1606 (conform unei hărți militare austriece), document din care reiese faptul că la vremea respectivă existau spații locuite de sine-stătătoare (patru sate), apărute ca urmare a faptului că în această zonă era organizat un spațiu de popas, unde solii sosiți din Imperiul otoman se opreau pentru odihnă, cu o zi înainte de a ajunge în capitala țării, București.

Comuna preia numele de Sărulești, ca urmare a faptului că era situată pe traseul parcurs de negustorii de sare, care transportau această marfă spre Dunăre și Marea Neagră.

Acces Edit

Accesul în comună se realizează de pe DN3, pe DJ 303, pe Autostrada Soarelui in faza de proiect, și acces CFR.

Comunicarea în comuna Sărulești se realizează cu ajutorul rețelelor de telefonie mobilă, telefonie fixă (4 operatori) și Internet (4 operatori). Există acces la CATV și sisteme DTH (televiziune prin satelit). În comună există rețea de apă potabilă precum și drumuri pietruite și asfaltate.

Atracții turistice Edit

La ora actuală, Sărulești a devenit un obiectiv turistic datorită partidelor de pescuit de crap fiind recunoscută în întreaga Europă, aici desfășurându-se Campionatul Mondial de Pescuit Crap Format:Fapt în fiecare an.

Deasemenea în comuna Sărulești se află și cel mai mare parc de fazani Format:Fapt din România, bălți de pescuit în Sărulești-Gară, Sărulești-Sat și Săndulița, plus un motel în care turiștii se pot caza.

Format:Comune-Călărașien:Săruleşti, Călăraşi it:Săruleşti (Călăraşi) pt:Săruleşti (Călăraşi) uk:Серулешть (комуна, Келераш) vo:Săruleşti (Călăraşi)

Also on FANDOM

Random Wiki