FANDOM

Eroare în script Olimp este o localitate în județul Constanța, Dobrogea, România. Localitatea este o stațiune balneoclimaterică situată pe litoralul Mării Negre, la 7 km N de Mangalia, a intrat în circuitul turistic în anul 1972.

În trecut, această stațiune era foarte scumpă, fiind considerată o stațiune de lux. În prezent nu mai este așa vizitată iar cei care vin aici sunt în căutare de liniște și relaxare. În perioada socialistă stațiunea era vizitată mai ales pentru curele heliomarine, pentru tratarea unor afecțiuni reumatismale, ginecologice, posttraumatice, endocrinice, respiratorii, dermatologice.

Olimp dispune de o faleză înaltă care oferă o panoramă splendidă asupra Mării Negre iar plaja este aglomerata în tot timpul sezonului estival. Plaja stațiunii Olimp are două caracteristici : cea din partea de sud spre Neptun este o plajă îngustă, mărginită de o faleză destul de înaltă. Urmează o porțiune de plajă sălbatică între Olimp, 23 August și Tuzla care nu este frecventată de turiști exceptând grupurile de nudiștii, plaja fiind mai lată dar neamenajată. Stațiunea dispune de o capacitate de cazare formată din hoteluri și vile.

Format:Stațiuni RO la Marea Neagră Format:Ciot-ro-ctde:Olimp (Rumänien) en:Olimp, Romania hu:Olimp it:Olimp nl:Olimp